
Tom Clancy's HAWX зумів заінтригувати багатьох гравців першого ж дня після свого анонсу. Хтось захоплювалися неймовірно детальними скриншотами, які були випущені в засоби масової інформації. Хтось говорив, що вони занадто гарні для справжніх. інших сильно зацікавити наявність кооперативного режиму на чотирьох. HAWX розшифровується як High Altitude Warfare eXperimental Squadron (експериментальна ескадрилья для великих висот). Розробники видали вагому кількість скриншотів і роликів у грі. Найзахопливішим нам з'явилася детальне промальовування фону. Автори абсолютно впевнені в графічній потужності проєкту. Настільки вони з гордістю розповідають про віртуальні міста HAWX. «Ми отримали найкращі за гроші супутникові знімки від GeoEye, і ми працювали з цим дивовижним супутниковим зображенням, яке має дуже високу роздільну здатність — набагато більшу, ніж у Google Earth, так що ми змогли створити фон, який має відбивати атмосферу війни», — розповідає співробітник Ubisoft Bucharest. Студія не збирається створювати статичний фон. На її думку, реалізм зовсім не обов'язково означає копіювання реальності. Реалізм у розумінні бухлової команди — це відчуття, вірогідність, готовність прийняти зазначену. Як, наприклад, автори відтворюють Ріо? Вони комбінують тривимірні будівлі з двовимірними текстурами, розставляють у потрібних місцях тіні, «підвішують» об'ємні 100 кілометрів — так народжується відчуття нескінченного простору, свободи пересування.
- Ціна: 119 ₴