Сторилайн гри починається з того моменту, яким закінчувалося кіно. Веселі Гібсон, який знищив всю верхівку Братства Ткачів, з незвучних розробниками причин вирушив застосовувати отримані в цій організації навички. Основна фішка як фільму, так і до релізу гри, — кулі, що літають по дугоподібних траєкторіях. Щоправда, девелопери не уточнюють, як саме реалізується ця ідея, але сподіваємося, що ми зустрінемо щось більше, ніж розумну кулю, яка акуратно облітає перешкоди на своєму шляху.
Як основа Weapons of Fate використовує, звісно ж, кіноверсію Wanted, тому чекати появи від'єднаних суперлиходіїв із коміксу не доводиться. У центрі уваги, як і раніше Братство Ткачів, а події стартують буквально після титрів фільму. Зате головних героїв тепер два: не тільки сам Весел Гібсон, а й Крос, якого він убив в картині. Як ви пам'ятаєте, Веслі насправді син Кросса, від нього він і успадкував свої унікальні навички, але, дивлячись на божевільні трюки героїв, відразу не визначиш, хто тут майстер, а хто учень.
Саме спеціальності вигідно виділяють Weapons of Fate з натовпу. За пристрою — це звичний і добре всім знайомий екшн нової хвилі: жодних аптечок, що швидко затягуються рани та будь-який хлам, що потрапив на очі, як укриття. Перетяті, на перший погляд, теж виготовлені за останніми стандартами. Головний герой "прилипає" до стіни і, трохи побоюючись вперед, поливає ворога свинцем, що сховався. Але ось перший нюанс: крім "стрілкової" частини тут є й рукопашні бої. У будь-який момент можна вискочити з сховища, кубарем перекотитися землею та з усього маху врізати противнику в щелепу. Або перерізати йому горло ножем, або "прикласти" головою про найближчий кут — всі подібні прийоми контекстні, тобто залежать від конкретних обставин.
Смерть через кут.
Але куди цікавіше розбиратися з черговою озброєною проблемою за допомогою спецздатностей. По-перше, це уповільнення часу, яке тут кличеться "assin time". За натисканням спеціальної кнопки вороги й взагалі все навколо негайно завмирає, а Веселі (або його батько) діє з попередньою швидкістю. Отже, за кілька секунд можна знищити чи не цілу роту солдатів. По-друге, і що найважливіше, без уваги не залишилися вже фірмові літальні за химерною траєкторією кулі. Рівно, як і у фільмі, шматочки свинцю в грі ігнорують усі закони фізики — закрутити постріл можна як завгодно. На екрані в цей час показується передбачувана траєкторія, яку потрібно поєднати з ідеальною. Чим ближче вони одна до одної, тим точніший результат. Завершується така мініігра зазвичай таким: вистріливши з одного кінця салону літака, Веселі вбиває противника на іншому, та ще й тих, хто стоїть за кутом.
Летючі по параболі кулі зручно використовувати для звільнення заледця, яким щойно прикривавсяпінг, для знищення солдатів за масивними бронованими щитами та ще в сотнях найрізноманітніших випадків. Сам Веслі теж не гнушується "брудних" прийомів і в разі небезпеки ховається за тілами полонних. Wanted не соромиться жорстокості, навіть навпаки — всіляко загострює на ній увагу. Гибсон перерізає одному супротивнику горло, зносить пострілом підлогу іншому, який підірвався балон, забризкує найближчу стіну кров'ю третього. Кулі, що літають на всі боки, запускають десятки ланцюгових реакцій: падає випадково закритий перехожий, загоряється припаркована машина, обсипається на землю штукатурка. У Weapons of Fate, нарівні з "Особою небезпечний", є одна незаперечна якість — видовищність. Хочеться вірити, що обов'язково знайдуться й інші. принаймні, гроші, талановита студія, умілий керівник і навіть час — зовсім недавно реліз зрушили на початок 2009 року — для цього є.
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
- Ціна: 119 ₴